Tuesday, March 24, 2015

:: Aku Terima Cintanya ::





Buku-buku ini sudah ada pemiliknya sebelum Pesta Buku bermula lagi! Tambahan 32 lagi naskhah Aku Terima Cintanya akan sampai ke tangan pembaca. Buat gadis, kebenaran lelaki terangkum dalam setiap cerita. 

Kepada isteri, sunyi yang disengajakan oleh lelaki menceritakan banyak perkara. 

Kami menambah buku untuk para pembaca yang sedang memesan buku ini yang diangkat daripada maklumat sebenar di sebalik Aku Terima Cintanya.

Insya-Allah, hubungi saya  melalui emel khairanimaisurah@gmail.com sebelum 1 April 2015 bagi mendapatkan jalur-jalur kisah rahsia yang tersimpan dalam hati lelaki bernama pasangan, suami dan lelaki. 

Mereka membaca cerita-cerita 'kebenaran' bagaimana lelaki berubah kata dan rasa sebelum dan selepas, "Aku terima cintanya."

Buku ini sudah menjajah dari satu lokasi ke satu lokasi, dari satu bilik ke satu bilik dan dari satu hati ke hati lain.

Harga : RM16 tidak termasuk pos



0 comments: